Порядок щодо отримання паспорта громадянина України нового зразка

Порядок щодо отримання паспорта громадянина України нового зразка

Порядок щодо отримання паспорта громадянина України нового зразка

Відповідно до положень абзацу третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України, з 1 листопада 2016 року запроваджено із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обмін паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм, зразок бланка якого затверджено цією постановою, всім категоріям громадян України.

Згідно з абзацом четвертим пункту 3 вищезазначеної постанови КМУ, паспорт громадянина України, що не містить безконтактного електронного носія, оформлений та виданий на підставі документів, поданих до 1 листопада 2016 року, є чинним протягом строку, на який його було видано.

Основними новелами у законодавстві, яке регулює питання, пов'язані з оформленням та видачею паспорта громадянина України , з 1 листопада 2016 року, зокрема, є:

паспорт оформляється з використанням бланка єдиного зразка - з безконтактним електронним носієм;

кожен громадянин України, який досяг чотирнадцятирічного віку, зобов'язаний отримати паспорт громадянина України;

паспорт громадянина України оформляється особам, які не досягли вісімнадцятирічного віку, на чотири роки, а особам, які досягли вісімнадцятирічного віку, - на кожні 10 років;

до паспорта (на зворотному боці) вноситься реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП), а для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОКПП та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган, проставляється слово "ВІДМОВА".

До безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті, вноситься:

інформація, зазначена в зоні візуальної перевірки паспорта;

додаткова змінна інформація (про місце проживання, про народження дітей, про шлюб і розірвання шлюбу, про зміну імені, у разі наявності - РНОКПП, а у разі відмови від його прийняття - проставляється слово "ВІДМОВА");

відцифрований образ обличчя особи, відцифровані відбитки пальців рук (за згодою особи) та засоби електронного цифрового підпису (для громадян України, які досягли вісімнадцятирічного віку).

Бланки паспорта, зразки яких затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року N 302 (зі змінами), не містять серії, а номер паспорта складається з дев'яти цифр.

При цьому унікальний номер запису в Реєстрі (УНЗР) містить тринадцять цифр, який представлений двома послідовностями з восьми та п'яти цифр, розділених текстовим символом "-". Відповідно до Закону України від 10 грудня 2015 року N 888-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" з 4 квітня 2016 року повноваження у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб делеговано органам місцевого самоврядування як органам реєстрації, що здійснюють реєстрацію / зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

На виконання зазначеного Закону України та Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" 2 березня 2016 року було прийнято постанову Кабінету Міністрів України N 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" .

Слід зазначити, що інформація про реєстрацію місця проживання особи не зазначається в зоні візуальної перевірки паспорта громадянина України, а вноситься до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт та зберігається в архівах органів місцевого самоврядування (органів реєстрації). Особі за її вимогою органом реєстрації видається довідка про реєстрацію місця проживання - документ, який підтверджує реєстрацію місця проживання особи.

Хто сьогодні може отримати таку картку?

- Молоді особи, яким виповнилося 14 років;

- Особи, які змінюють прізвище чи ім’я;

- Ті, хто втратили паспорт (загубили чи він був викрадений)

- Особи, паспорт яких став непридатним (пошкоджені сторінки чи записи);

- За бажанням – й ті, кому необхідно вклеїти фото у зв’язку із досягненням 25-ти чи 45-ти років.

Проте, вони мають вибір - можна просто вклеїти фотографію в паспорт старого зразка.

Документи, необхідні для отримання ID-картки ?

1) Ті, кому виповнилося 14 років подають:

- свідоцтво про народження;

Паспорти обох батьків чи документи, що підтверджують громадянство України;

Додаток №13 про місце реєстрації, що видається ЦНАП того району, де дитина зареєстрована;

2) Ті особи, які змінюють прізвище чи ім’я мають надати:

- паспорт, що підлягає заміні;

- документ, що підтверджує цю зміну ( свідоцтво про одруження, свідоцтво про розірвання шлюбу)

3) Ті, хто вирішив змінити паспорт на ID-картку при вклеюванні фото у зв’язку із досягненням 25-чи 45-річного віку або при непридатності паспорта мають мати при собі:

- паспорт, що підлягає заміні;

4) Особа, яка загубила паспорт або його викрали надають:

- додаток №13 про місце реєстрації;

- довідку з поліції про крадіжку паспорта (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань)
Міграційна служба радить усім без винятку при виготовленні нового пластикового паспорта надати картку платника податків (називають ідентифікаційний номер), який внесуть в ID-картку, де передбачено місце і вам не доведеться носити копію ідентифікаційного номера із новим документом.

Для связи м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 79в (04595)5-50-36 boryspilske@legalaid.kiev.ua

Гость, 01.03.2018

Подать объявление

Название объявления*:
Опубликовать на сайте до:
Краткий анонс*:
Описание объявления*:
Изображения:
Для связи:
Введите код с картинки:
* — Поля, обязательные для заполнения